Alone

Alone


من میرم واسه همیشه عشق من 

Em

این دل تنهام واست تنگ میشه عشق من

Bm

حیف اون چشمات که اشک بریزن عشق من

Am

این دل تنهام واست تنگ میشه عشق من

 Bm             Am             D

من میرم به خاطر هر دو تامون

Em

فراموش کن تموم خاطرهامون

Bm

بزار تا راحت ازت جدا بشم برم

Am

شگون نداره اشک بریزن چشاااات

Bm     Am             D

دردت به جونم گریه نکن،آروم جونم گریه نکن

Bm                          Em

بزار تا راحت جدا بشیم،مهربونم گریه نکن

Em              D                          Am

عشقت بمیره گریه نکن،گریم میگیره گریه نکن

Bm                           Em

اشکاتو پاک کن و بزار برم،دیگه دیره گریه نکن

Em                 D                            Am

من میرم واسه همیشه...

دردت به جونم گریه نکن...

دردت به جونم عشقت بمیره، آروم جونم گریم میگیره

Bm                                  Em

بزار تا راحت اشکاتو پاک کن،مهربونم گریه نکن

Em   Bm         D                                Am



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com